一切要結束了,對局外人而言。





is it over now
一切真的結束了嗎?
do we really have to say goodbye
我們真的要說再見了嗎?
does it mean that we can't talk anymore
這是否代表了我們再也不能說話了
cos I still love you so
因為我依舊如此愛你
cos I didn't mean to break your heart
因為我並不是故意傷了你的心
if only you knew why I had to let you go
如果你能夠了解為何我要讓你走

is it over now
一切真的結束了嗎?
feels like it's the end of the world
感覺彷彿像世界末日來臨一樣
I don't really wanna try to get over you
我並沒有真的想要試著忘記你
cos still see your face
因為我仍舊看見你的臉孔
feel your breath everywhere I go
不管我到哪裡都感覺到你的氣息
don't think I'll ever find someone just like you
我不認為我有可能再遇見某個人,能夠像你一樣

I thought we could last
我以為我們能長久
be together forever
以為會永遠在一起的
but we didn't last
但我們並沒有
we sure did put up a fight
我們一定是勾起了戰火
now it hurts so bad
而現在它傷的我們這麼重
with you out of my life
你不再參與我的生命
is it really over now
一切真的結束了嗎?

Guess it's over now
我想現在已經結束了
cos I'm sitting here all alone
因為我依舊一個人坐在這裡
someone is knocking but it won't be you at my door
有人在敲著我的門,但那不可能是你站在我的門前
letting go is never easy
放手永遠是那麼困難
I've been learning it the hard way
而我已經用最困難的方式學會了
I've been counting every minute and second
我曾經細數著每一分每一秒
since the day you left
在那天你離去之後...

I thought we could last
我以為我們能長久
be together forever
以為會永遠在一起的
but we didn't last
但我們並沒有
we sure did put up a fight
我們一定是勾起了戰火
now it hurts so bad
而現在它傷的我們這麼重
with you out of my life
你不再參與我的生命
is it really over now
啊... 一切真的結束了嗎?

is it really over now?
一切真的結束了嗎?
arrow
arrow
    全站熱搜

    jambalaya 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()